Aslimm Merhaba arkadaşlar. Son zamanlarda spiral ile hamile kalan duyuyorum , doktorum bana koruyuculuğu çok yüksek filan demişti. Anlamadım ben korumuyor mu yani? Şansa mı bağlı işimiz🤦🏼♀️
aslhnkrts Aslimm bana düzenli kontrole gel ağır kaldırma ve karnına darbe vs alma demişti 1. Ay 3. Ay 6. Ay ve 1. Yıl diye sıraladı şuanlık bi sorun yok bende adet dönemlerinde özellişe ağır alma dedi
ipeksiiimom Aslimm 1.5 yıldır kullanıyorum hiçbir zaman spirale güvenemedim. 1 ay süren lekelenmem oldu gittim yerinde dedi
gg3848 Aslimm ben spiralle korunuyorum çevremde bu yöntemle korunan hiç kimse hamile kalmadı düzenli kontrollere gittikten sonra sorun olmayacağını düşünüyorum gerisi takdiri ilahi🙈
Aslimm aslhnkrts bende gittim kontrollere. Bir senem şubatta doldu. Bmyle haberler görünce korkuyorum 😧 başka yöntem kullanıyor musunuz?
Aslimm ipeksiiimom nedense benim de içim tamamen rahat edemiyor. Kaydığını vs nasıl anlayacağız ki? Benim de zaman zaman ara lekelenmelerim oluyor. 15 gün kadar önce gittim yerinde dedi. Siz ek korunma yapıyor musunuz?
ipeksiiimom Aslimm elbette yapıyorum dedigim gibi hiçbir zaman sadece spiralle ilişki olmadı genelde arti olarak prezervatif kullanıyoruz
Aslimm ipeksiiimom Rabbim herkesin gönlüne göre versin. Basit bi bel veya kaşık ağrısı bile beni endilendiriyor
Aslimm gg3848 bnde kendi çevremde hiç duymadım ama sosyal medyada karşıma çok çıkınca bi tedirgin olmadık değil