Merhaba kızlar, oğlum 33 aylık tuvalet eğitimine başladık bugün ikinci günümüzdü fakat tuvaleti geldiğinde söylemiyor ve kaçırıyor bunlar normal alışma dönemi ancak arada süt,kefir vererek lazımlığa oturtmaya çalışıyorum genelde oturmak istemiyor kitap oyun vs. yine oturmuyor birde nerdeyse 35 40 dk bir çişe çıkıyor acaba şuan hazır değil mi tecrübeli annelerden yorum bekliyorum🙏