kubraa0606 Oğlum 9 aylık daha yeni pipetle içmeye alıştı bardaktan denedim ve çekti. Hangi pipetli suluğu almalıyım. Munchkin alacaktım bazı anneler çekmesi çok zor biz bile yoruluruz demişler o yüzden kararsız kaldım. Hangisinden memnunsunuz
fistikannesii kubraa0606 bende burada bekliyorum. Elimde munchkin emzikli suluğu var biberon gibi emince su geliyor ama pipetliye alışsın istiyorum
cnhavva kubraa0606 1 yasinda kızım bende aventin sulugunu aldım başta ısırdı falan ama kendisi buldu hemen çekmeyi içebiliyo rahatlıkla
birkimsee fistikannesii biebrarvar guzelanne564 Gokturkmom cnhavva Kızlar bilmediğimden soruyorum. Suluk almamız gerekiyor mu? Yani küçük bir bardaktan içemez mi? Benimki 7 buçuk aylık kaşıkla su veriyorum arada bardakla tutuyorum ağzına ama suluk almam gerekli mi ona göre alayım. Hiç bilmiyorum da ne alınacak.
guzelanne564 Biz de munchkin kullanıyoruz akıtma koku yok oğlum gayet de kolay çekiyor ben de denemiştim bir zorluğu yok tavsiye ederim kesinlikle
tgcyi kubraa0606 avent akitma sorunu yasadik deli etti beni, munchkin kullaniyoruz suan memnunum cok ama oda artik disarida yetmiyor daha buyuk ve celik suluk alicam bende sanirim
biebrarvar birkimsee bardakla da verebilirsin ama çocuklar suluğu çok seviyorlar o biberonu alınca gör bak nasıl heyecanlanacak şu içerken
kdkdkj birkimsee Suluğu ben çok kullandım. Bardaktan da içiyor ama dışarıya çıkınca falan suluk daha rahat oluyor. Doldurup koyuyorum çantama isteyince veriyorum 🌸
idildeniz35 birkimsee bence gerekiyor çünkü bardaktan uzunca bir süre sizin içirmeniz gerekiyor ama suluğu kendi susayınca bulup rahat rahat içiyor büyüdükçe. Veya diyelim parka gittiniz yanınızda sürekli bardak taşıyamazsınız 🤷♀️
Gokturkmom birkimsee İstediği zaman içebiliyor ulaşabileceği yere koyuyorum mesela ve ıslanmamış oluyor üstü başı olsa iyi olur bence
aleyezgn kubraa0606 valla biz philips kullanıyoruz kızm çok seviyo çantaya atıp çıkıyoruz akıtmada yapmıyor
idildeniz35 kubraa0606 anneler için çekmesi zor evet ama bebeklerde emme refleksi güçlü malum, kızım çok rahat içiyor memnunuz munchkinden ☺️
kdkdkj kubraa0606 Malum yaz geldi havalar ısınıyor. Termos özelliği olan çelik tercih etmenizi öneririm🌸
umaykusunannesii kubraa0606 Munchkin aldım, çok memnunum. Çekince geliyor, diğer suluklarda su bi anda gelince boğuluyor gibi oluyordu kızım. Yanda yatsa terste dursa akıtmıyor benim için en büyük avantajı bu.