ysen Kızlar 5 aydır spiral ile korunuyorum bakır olan her ay düzenli regl oluyordum bu ay 3 gün gecikme yaşadım bugün ara ara kahve leke geldi normal midir hala olamadım test yapmadım şüpheli mi durum olmadı ama yinede işte insan tedirgin oluyor
Aslimm ysen bende spiral ile korunuyorum maalesef değişiklik olabiliyor. Ek bi yöntem kullanıyor musunuz yoksa sadece spiral mi?
ysen Aslimm yok artı geri çekilme ama bi sıkıntı olmadığına emindik çift koruma gibi bitşey bu da bence değil mi ya
ysen Aslimm nolcaz böyle ya her ay adet dönemi beklemek geriyor süresi de uzadı reglmn sizinde öyle oldu mu 😩
Aslimm ysen benim de kısaldı beş gün , bazen ara lekelenme oluyorbazen olmuyor. 1 sene oldu benim taktıralı
ysen Aslimm benimde 4 günken 7 oldu şu lekelenme artık bi regl haline dönse rahatlıycam kafamda ki o korkunç ses susmuyor 🥹
ysen Aslimm hayır yapmadım lekeyi görünce sıkıntı olmaz diye düşündüm devamı gelmeyince tedirgin oldum ya