beyzack bende ilk iki ay civarı gördüm uzun kan damarı gibiydi. Sonrasında kakasi genel olarak mukuslu tarzdaydı bi kere de tam altını açarken kaka yapti. Kakasi köpüklüydü ve aralarda ufak kan vardı ondan sonra götürdüm tekrar. Deri testi temiz çıktı net olsun diye kan istedi kan da temiz çıktı kendi kendine geçti suan bisey yok hatta yumurta beyazlarına falan da 9 aylikken başladım alerjik biseyi olmadı rahatça yiyebiliyo herseyi