Annem yanımda yok ayrı doğum psikolojisi doğumum da ölümlere gittim iç kanama geçirdim bebeğimle ölüyorduk doktorum dk başı abla iyi misin diyor iyiyim diyorum annem yoktu çünkü doğumuma daha vardı diye annemler de İstanbul’da şimdi
De kocam la aramız hiç iyi degil kafayı yiyeceğim kızım da çok küçük bi destek olan da yok kendi kendime artık motive ediyorum yapacak bişeyim olmadığı için çarem yok