aylinya Göğüslerim yumuşadı, bebeğim 1.5 aylık, daha önce sütün dolduğunu hissediyordum dolgunlaşıyordu, şu anda boş gibi hissediyorum
ysmnp aylinya göğüs alıştığı için eski gerginlik doluluk hissi olmuyor ama sütte değişiklik olmuyor merak etmeyin
patimum busogi ilk doğum yaptığımızda beyin kontrolsüz süt üretiyor ne yapacağını ne kadar üreteceğini bülmiyor canım 40 günümüz dolduktan sonra artık süt bebeğin ihtiyacına göre şekilleniyor o yüzden sık sık emzir sütün çoğalsın derler. Bir yerden sonra beyin ne üreteceğini biliyor eski doluluk gidiyor. Memeler yumuşacık kalıyor biz sanıyoruz ki süt azaldı aslında süt orada duruyor ama kanallar açıldı katı süt gitti. Arz- talep ilişkisine döndü. Şu an dikkat etmen gereken memelerim boş süt yoktur deme boş bile hissetsen emzir çünkü süt orada duruyor bebeğin çekmesini bekliyor sadece
berengunes Bir süre sonra bebek emdikçe üretilmeye başlıyor hemde bebek büyüdüğü için memenin hepsini boşaltabiliyor. Doyduğundan endişe ediyorsanız çişli bezlerini takip edin dolu dolu 4-5 işiyorsa doyuyordur
kdkdkj patimum Evet bu arkadaş baya güzel açıklamış. Ben bir de şunu eklemek istedim. Emzirmeye başladığınızda 1-2 dk içinde göğsünüzde hafif bir sızı hissediyorsanız sütünüz geliyordur. Yani ben de öyleydi🌸