defnesmam42 Kızım 2 yaş bahcede giymesi için cross tarzı terlik bakıyorum sizler hangi marka aldınız?ben geçen sene bir ayakkabıdan aldım akinabella diye bir marka güzel marka demişlerdi bu sene ışıklı falan almak istiyorum çünkü hoşuna gidiyor önerileriniz?🌺😇
Beraninannesii defnesmam42 Lcw’dan alıyorum iki yazdır oğluma geçen sene ışıklı aldık onlarla denize daldığı için ışıkları bozuldu😅
Asyaveannesi04 defnesmam42 ben bebekliğinden beri havaianas alıyorum birde kızımın ayakları tombik,öyle tatlı ki benimde olduğu için severek giyiniyor arkası lastikli
Beraninannesii defnesmam42 Evet ogluma aldığım tüm ayakkabıları özenle seçiyoruz çünkü doğuştan pes ekinovarus hastası deniyoruz kendisi severse konforlu gelirse alıyoruz ☺️
defnesmam42 BuzluKahve aa teşekkür ediyorum hiç a101e gitmiyorum ben amazonda kullanmıyorum hiç haberim yok o yüzden bakacağım ama teşekkür ediyorum tekrardan 🌺
defnesmam42 Beraninannesii cok gecmis olsun ne hastalığı olduğunu bilmiyorum rabbim sifa versin 🙏 maşallah kusuma şimdiki bebekler kaç yaşında olursa olsun kendileri seviyor vallahi
ozlem0303 defnesmam42 lcw den aldık gecen gün ogluma sonic isikli terlik cok güzeller, bakabilirsiniz
defnesmam42 ozlem0303 teşekkür ediyorum bu ayak anatomisi uygun mu bende gördüm aslında ama teredduttw kaldım
defnesmam42 Asyaveannesi04 dün hanımım biraz huysuzluk bakmaya vakit bulamadım bugün hepsini araştıracagim teşekkür ediyorum 🌺
ozlem0303 defnesmam42 yani bilmiyorum da , cok guzel duruyo zaten yazın kapının önüne çıkarken giyecek diye aldım terliğe okadar özenmedim spor ayakkabısı gibi.
Beraninannesii defnesmam42 Teşekkür ederim doğuştan çarpık ayakliydi düzeldi o yüzden ekstra özen gösteriyoruz marka fark etmeden kendi rahat ettiğini alıyoruz ☺️
defnesmam42 Beraninannesii anladım şimdi teşekkür ediyorum açıklama için tekrar geçmiş olsun 🙏 rahatlık tabi ki ama bu ayak konforu falan çıktı ya işte ayak şeklini bozmayan ayakkabi terlik ergonomik bir sürü olay 😅😅yetişemiyorum vallahi