kaktuscicegi_ elifsrgll doktorum üçüncü gün kontrole gittiğimde takabilirain demişti. Ben sanırım beşinci günde takmıştım
nanelidondurma elifsrgll 3 gün sonra yenidoğan kontrole çağırınca bana da uğra gelirken yanında korse getir demişti. Kontrole gittim kendi taktı korsemi 3.günde. Faydasını da gördüm