Kızlarr selamm henüz 19 günlük anneyim ve ilk bebişim 🥺🥹 gebelik benim için zordu ama bu yenidoğan süreci daha zormuşş. Gündüzleri yine idare edebiliyorum ne kadar yorsada sıksada ama geceleri bebiş her yarım saatte bir veya saatte bir kalktığında aşırı bitkin düşüp ağlıyorum elimde olmadan. Bazenleri 10dkkada bir uyanıyor karnı tok, altı kuru, gazı yok ama beşikte durmuyor ağlıyor ne yapıcağımıda bilemeyip çaresizlikten ağlıyorum resmen. Ne yapıcamm, bu dönem nasıl geçecek var mı önerinizz 🥹 az da olsa geceleri rahatlamak istiyorum