Ay normal mi kızlar ben artık çıldırmak üzereyim uykularımız kalmadı hiç gün içinde de hiç huzurlu değil beş dakika gülüyorsa beş saat ıkınıyor. Kaka yapıyor ama asla rahatlamıyor. Her emzirme sonrası üst gazını çıkarıyorum ama onu rağmen asla alt gaz bitmiyorrr. Dağlara taşlara haykırmak istiyorum artık yeter diye. Hep gazlı bir bebekti ama son iki haftadır daha yoğun. Yediklerime de çok dikkat ediyorum hep rezene çayı içiyorum :( ne yapacağımı şaşırdım. Masajlarla falan çıkarıyor ama rahatlamıyor sanki turp yiyor saat başı