Kızlar merhaba 14 günlük anneyim.
Dişimde enfeksiyon varmış çekilecek haftaya antibiyotik kullanmaya başladım dün geceden beri bi dk uyuyamadım ağrıdan parol alıyorum hiçbir ise yaramıyor. Evde denenecek herseyi denedim doktor Augmentin diye bi ilaç yazdı sizce ne zaman rahatlarım bu ilacı kullanan oldu mu ağrıdan oturup çocuk gibi ağlıyorum