Susamtanesimoms hayır zararın olmayacak. Gideceksin tanıdık falan dinlemeyeceksin. Enişte sen benim istediğim gibi yapıyor musun bileziği evet ya da hayır hiç farketmez Yapmazsan kendin bilirsin diyip polisi ararım diyeceksin. Kaale almıyorsa arayacaksın Beni dolandırıyor diyeceksin. Bak bakalım noluyor o zaman. Babanız falan bir gitsin görüşsün. Olumsuz olursa polis ya da zabıta çağırın. İstediği gibi at koşturamaz öyle
Ben genelde 5.8 takarım. 6 da aldığım oluyor bazen. Tam Emanet gibi olmuyor ama 5.8 gibi de durmuyor. 5.6 dan 5.8 o kadar durmaz. Belki bileğiniz 5.6 dan da küçük yani.
Altında düştü şansına. Polis yerine Zabıtayı ara gelir denetime zaten.