Kızlar sezeryan olalı 17 gün oldu . 4 gündür kabızlık problemi yaşıyorum ve ayrıyetten hemoroidimde var onun sancısıda başladı. Dün gece hiç uyuyamadım . Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer ? Kayısı erik kurusu hepsini yiyorum banamısın demiyor kitlendim resmen