Bebeğim ne şekilde uyutursam uyutayım 30. Dakikada uyanıyor . Artık tahammülüm kalmadı . 1 aydır böyle . 30. Dakikayı kolluyorum resmen . Yanına gidip emzik veriyorum olmaZsa bida kucağıma alıp uyutuyorum . Uyku eğitimi aldırmaya karar verdim . Eğitimle düzelir mi sizce ?bunu yaşayan var mı ?