mommmmyys Sıfır ürün kış dönemine geldiği için hiç kullanılmadı 27 numara 2850 e almıstım geçen yaz sonu 1500 e vereceğim elden alınırsa uygulamadan 1700 olur 🌸 Ankaradayım
Prensesannesii___ mommmmyys kızım 32 giyiyor yoksa alırdım valla çok sever pembe simli şeyleri aşırı süslüdür
ipeksiiimom mommmmyys daha yeni ben de puma aldım cok hoşmuş bu da numarası da tutuyor önceden görsem kesin alırdım. Üstte kalsın 🥹
ipeksiiimom mommmmyys bi tane halihazırda giydiği vardı yeni aldığımız da görünce hoşumuza gittigi için almıştık 😊