Kızlar çok üzülerek sizinle bunu paylaşıyorum. Bebeğim 41 günlük 2 yaşındada oğlum var .oğlumu ve bebeği öğlen uykusuna yatırdım bende mutfağı falan toplayacaktım onlar uyanana kadar telefonumuzda şarjı bitmişti taktım öyle salona gittim biraz uzandım koltukta uyuyakalmışım saat 3 civarı olması lazım oğlumu ve bebeği ayrı odalarda yatırmıştım bebek sık uyanıyor oğlum sesine uyanmasın diye her neyse beni uyandırmaya oğlum geldi saat 5e 10 vardı fırladım resmen bebeğe bakmaya bebek ağlamaktan çok terlemiş sesi kısılmıştı o kadar üzüldüm ki kahroldum gerçekten hiç iyi bir anne değilim çok aç olmasına rağmen memeyi emecek hali bile kalmamıştı şuandada hiç ağlamıyor bıraktığım yerde duruyor öylece sizce birşey mi oldu .kendimi asla affetmeyeceğim içim yanıyor o ayrı zaten .normalde öğlen uyumak hiç huyum değildir ama bu gece çok uykusuz kaldım kafamın arkası falan uyuşuyordu bianlık öyle uyuyakalmışım .bebeğin ne kadar süre ağladığını bilmiyorum şuandada çok sakin kendi kendine uyudu çok üzgünüm kızlar başına böyle bi durum gelen var mı