Merhaba kızlar size bir sorum olacak 3 aylık bir bebegim var ama hiç birşey yapamıyorum dısarı çıksam aglıyor zaten tüm gün evdeyiz kendime dersen hiç vakit bile ayıramıyorum baskalarını görüyorum çok mutlular her işini halledebiliyırlar ben neden böyleyim peki