8 aylık bir düşünme sürecinin sonunda bugün artık o spirali taktırdım. Sizlerede fikir olması açısından yazıyorum ilk izlenim olarak. Hafif kasık ve bel ağrım var çok az da lekelenme tarzı kanamam var. İşlem sırasında 0 acı hafif regl ağrısı gibi kasık ağrısı oluyor. İnşallah bir yan etki yapmazsa düşünenlere fikir olsun.