patimum sym9 benim bebeğiminde doğduğundan beri kokuyor canım günde 1 kez mana vermeme rağmen kokuyor ama hiç sorun olduğunu duymadım doktoruma da danışmadım hiç bunu mamadandır diyip geçtim genelde
mavideniz96 sym9 mama içen bebeklerin kokuyor genelde markası pek de önemli değil. Oğlum anne sütü içerken hiç kokmuyordu mamaya geçince başladı. Golden goat kullanıyoruz bizde
gzd_nhr sym9 canım ayağını sıcak tut. Benim kızım üşüttüğünde kokuyor genelde birde mamamil kullanmıştım bi ara o da çok koku yapmıştı.senin yediklerinde gazlı şeyler olmasın dikkat et
naif sym9 benimde öyleydi bebegimin ama geçti canım kalça çıkıkligi için muayene gitmiştik sağ sol hareket ettirdikce ultrasona bakan adam benim kız pırt pırt 😂koku etrafa yayıldı sanırsın büyük insan gazı ama geçti sonra düzeliyor 😂