Nerden başlayabilirim bilmiyorum o kadar bunalmış hissediyorum ki. Kızım iki buçuk yaşında oğlum iki aylık ikisini de çok seviyorum ama kızım bu sıra beni çok sorluyo bu saat oldu sabah 8den beri ağlıyor önce çizgi filmi kapattım diye ağlamaya başladı ardı ardına olur olmadık herşeye ağlamaya başladı sabrediyorum, susuyorum, konuşuyorum, kızım ağlama ne istiyorsan güzelce söyle diyorum ama yok kucagima alıyorum yine ağlıyor. Ağlarken durmadan anne beni al diyo kucağıma alsam bile anne beni al diye agliyo kardeşi var kıskanıyor diyorum ama ilgi onun üstünde oğlanı yatağında bırakıp kızımla ilgileniyorum babası da öyle. Nerde hata yapıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum