

10 aylık bebeğimin boynu ve kollarında bu şekilde döküntü gibi var. 15 gün önce ateşlenmişti ne olduysa ondan sonra oldu ve düzelmedi 🤦♀️ doktora da götürdüm 1 krem verdi 5 gün kullan bırak dedi. Ama nafile düzelmedi. Eşim deterjandan diyor fakat doğduğundan beri hiç değişmedi aynı deterjan. Gıda olarak farklı birşey vermedim. Ne olabilir bu acaba lütfen yardım 🙏