Mom_87 Benim ki “kaka ve kusmuk” Siz son 3 yılınızı 2 kelime ile anlatacak olsanız hangi kelimeler olurdu?
Mom_87 myavocado yorgunluk sanırım herkes için ortak. Ama en azından çok sevdiğimiz biri için yoruluyoruz
Mom_87 durbakalim dönüşüm çok doğru. Bir gregor samsa olamasak da sanırım ANNE olarak epey değiştik… Ben artık daha uysal biriyim mesela. O eski kavgacı halim yok.
Mom_87 acimavi sanırım benim de son günlerini bu kelime tanımlar… Ama sihirli annem betüş olmadığımız sürece hiçbir şeye yetmek zaten mümkün değil. İşine gelmeyince zaman geri akmıyo 😂
beyazzkuguu Mom_87 perişanlık+perişanlık 2 kere perişanlık. 2 kelime dediniz diye 2 kere yoksa perişanlığımın sayısı belli değil…. Bebekten kaynaklı olanlardan var hayatın geneli de
aybrtug metekaanmomm yorgunluk bezmişlik dönüşüm bıkmışlık tükenmişlik 😂hem mental olarak hem fiziken oğlum 3 yaşında ve asla 1 dakika yerinde oturmuyo laf dinlemiyo 5aylık kızım var
durbakalim Mom_87 bende artık bazı şeylere fazla takılmamayı ,aileden daha önemli bir sey olmadığını öğrendim oğlum sayesinde