Kızlar normalde ben 28 günde bir adet olmanın normal kabul edildiğini biliyordum fakat bunun bir alt sınırı olduğunu da biliyordum ama alt sınırının kaç olduğunu bilmiyordum önemsememiştim de açıkçası ben 20 günde bir oluyorum ve normaldir sanıyordum değilmiş. Yedi gün adetim sürüyor yani toplamda sadece 13 günüm kanamasız geçiyor. Benim gibi olan var mı bir doktora görünmem gerekir mi sizce?