selinam çene cerrahından randevu almakla çok iyi yapmışsınız. Benim de alt yarı gömülü yirmilik disimle üst gömülü olmayan yirmilik dişim aynı günde çekildi birkaç yıl önce, çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı rahat atlattım süreci. İşlemden sonra muhakkak buz uygulayın 6 saate kadar en az, ona rağmen yanağımda biraz şişme oldu. Majezik sprey yazmıştı doktorum, gerçekten çok faydalı oluyor ağrı için, öyle dayanamayacak bir ağrı yaşamadım sonrasında tabi ağrı kesici kullandım birkaç gün. Şimdiden geçmiş olsun umarım sizinki de sorunsuz hallolur.