DyguEla deletedmom4842 el-one Peki her ay doktor kontrolüne gidiyor musunuz yami ben hep hastaneye hem sağlık ocağına taşımak istemiyorum çocuğu ilk ay aşımızı hastanede olduk ama çevremdeki herkes sağlık ocağında yaptırıyor kararsız kaldım
deletedmom4842 DyguEla ilk 2 ay götürdüm sonra götürmedim bir sorun olursa haliyle gidiyoruz hastaneye
DyguEla sevcan CaganBulut [bilinmeyen] demetdemircioglu Sağolun kızlar bi taraftan daha mantıklı iki tarafta kontrol edilmesi aynen bu ay bende bir sağlık ocağını deneyimleyeyim o zaman 😊
CaganBulut İkisinede 2 aydır götürüyorum.Hem özel’e hem de sağlık ocağına önümüzdeki ay götüreceğim bir zarar çıkmaz ikisinede gitmek bana göre daha iyi 😊
demetdemircioglu DyguEla yani hem saglik ocagi kucuk seylerde daha ulasilabilinir bir yer.Hastanede randevu bulamama ihtimaline karsi😊
sevcan DyguEla her ay doktoa göturyorm aşılarıda sağlık ocagı yapıo.hemşireler yanı benımkı en azından cok ıyı bı kadın ondan içim rahat elıde hafıf:)
DyguEla demetdemircioglu Doğru haklısınız peki sağlık ocağıyla hastane kontrolü arasındaki farklar ne sağlık ocağında aşı haricinde neler yapılıyor yani
demetdemircioglu DyguEla bennhic bir rahatsizlik icin goturmedim simdiye kadar oglum 4 aylik hasta olur falan bildigim bir doktor olsun diye heray goturuyorum 3 doktor degistirdim bugunkunde devam karari aldim mesela😊