Hanımlar merhaba üç ay önce doğum yaptım doğumdan sonra doktor smear testi istedi test sonucum Lsıl ve asc-h geldi. Geçen yıl tüp bebek tedavisi görürken de yapılmıştı test sonucu sadece Lsıl gelmişti hpv testi yaptı doktor onun sonucu da tip91 geldi yani yüksek riskli bir HPV değil önemsiz bir şey bir sene sonra testi tekrarlayalım demişti sadece ben bir senede temizlenir diye düşünürken Lsıl ve asc-h geldi o yüzden çok korktum ama testi verdiğimde çok yoğun Vajinal enfeksiyonu vardı hatta doktor fitil vesaire verdi geçen yıl verdiğimde de aynı şekilde doktor simire testi alırken çok yoğun enfeksiyon var dedi sonucu böyle çıkan var mı acaba neler yaptınız