Öncelikle çok geçmiş olsun biz şu an 6 aylığız doğduğundan beri kusma problemimiz var 10 dakikada 2 üç takım değiştiriyorduk o derece fazla kusuyordugaviscon kullandık kabız yaptı ar Mamalar kullandık fayda görmedik dört aylıkken pirinç unu yapmaya başladım o bayağı fark etti kusması azaldı bir ay falan yaptım sonra yine mama vermeye başladım kendiliğinden azaldı altı aylık olunca ama hala ara ara kusmaları var yani kısacası akışına bırakın boşuna ilaç vermeyin kusan çocuk ne yaparsanız yapın kusacaktır bebeklerin yüzde yetmişinde refli oluyor zaten caninizi sıkmayın zor bir dönem ben de bu tür sitelere çok yazdım sadece biraz sabır gerekiyor