buke89 Kızlarr selam nasılsınız 🥹 meme bırakma olayınız nasıl oldu travmasız rica edeceğim 😅😅 bizimki 2.5 yaşı geçti hala emziriyorum!! Yardım lütfen💓
simseklivekalpli buke89 kolay gelsin, ben 1.5 yaşında bant kapatıp yara oldu demiştim ama sizinki baya büyükmüş kanmaz herhalde 😬
mamacitaa_ buke89 çok büyükmüş 😬 ben 22 aylıkken bıraktırdim şükür🥹 resmen tiryakisiydi.. sabir tasi ile biraktirdim
asyamz Ben bi anda kestim gece salladım uyudu isteyince de abla oldun dedim artık süt Yok felan diye öyle aramadı sonra da arada bi anne hadi aç yaa telan yaptı ama 😀