Bugün 2. görüşme almak için gittik psikiyatriye ve bize herşeyden biraz biraz var hafif düzey Otizm dedi bu da hafta da 4 gün özel eğitimle desteklemek gerekiyor dedi iletişim var konuşması var ifade etmek istiyor göz kontağı iyi tabi ki yaşıtlarına göre bazı becerilerde geride eğitimle aşılır dedi vitamin yazdı özel bi ilaç fiyat oldukça yüksek ama çok şükür ki içim rahatladı bugün yeniden kendime geldim belli periyotlarla görünücez doktora eğitimle eş zamanlı Rabbim tüm çocuklarımıza şifa versin Otizm anneleri cennetlikmiş gerçekten rabbin onlara güç kuvvet versin onları bu kısa süreçte bile çok iyi anladım sizlere de tavsiyem hiç bir zaman daha büyür gelişir gözüyle bakmayın endişeli de olmayın ama bir şeyler ters hisssettiğinizde mutlaka önlemini erken almak için doktora gidin takip edin yavrularınızı erken teşhis çok önemli çünkü