Doğduğundan beri ağlıyor2.5 yaşında ya herşeye iyi güzel ne söylesek hayır ıııı deyip ağlıyor huyuna gidiyoruz yok kural koyuyprux ekranı kesiyoruz yok bi çocuk hiç mi iyiye gitmez canımdan bezdim artık susmuyor uyumuyor uyutmuyor boş boş ağlıyor yemin ediyorum ağzının ortasına çakmamak için zor duruyorum parka çıkarırım ağlat uyur ağlar uyanır ağlar bıktım artık ya