dcabuk aaa gerçekten mı bılmıyordum enfeksıyon ay ben de mı yaptırsam benım bebegım de besıncı ayda sadece 150 gr aldı şu an kaç kılo boyu ben mama mıktarını artırdım bakalım tartıya gıdecegım bu hfta eğer kılo alırsa bu sekılde devam edecegım Bn de sureklı emzırıyorum ağladıkça neden ıkı üç satte bır dedj benım bebegım şahsen k kadar o kadar dayanamaz ağlıyor bazen saat başı emıyor evet dr bana nıye takıyorsun dedj kıloya güldü kılosu ıyı bu ay az alabılır dıger ay Hıc almayabılır dedı ne bıleyım ya chat got de her ay en az 400 almalı dıyor sız sadece anne sütü mu verıyosunuz ek gıdada baksın nasıl olacak beş buçuk aylıkken başlamayı düşünüyorum ben doktor hareketlendıkce kılo alımı yavaşlar dedı boya verır dedı ama 150 gr azbayagı az