lenakor benimde kızımında ahatta annemin teyzemin kuzeniminde gözlerimiz hep böyle. kahverengi giyersem çok güzel bir kahverengi oluyor gözlerim. lacivert giysem. koyu bir değişik renk oluyor. açık renkler gitince beyaz pembe falan ela oluyor. yeşil ve tonları giyersem yeşil oluyor. kızımında öyle dediğim gibi 17 aylık. 9-10 ay falan maviydi kızımın.
bombayı söyliyim ağlayınca en güzel rengi oluyor benim gözlerim yeşilli kahverengili parlak parkak bazen ağlayınca aynaya bakasım geliyor sinirim bozuluyor gülüyorum kendime ahahahhah 😂😂