H12345 İlk kez Kızımın okulundan sevdıgı ıkı arkadaşının annesı gelecek ? Ikı kişi ve 4cocuk Caya gelecekler öğlen ? Ne yapabılırım -pogaca -Kurabıye -Rus salatası -Altı kek üstü muhallebili pasta (bunlar suan cepte )başka ?ne yapayım yanına ya
forumamigeldik H12345 bence bir tuzlu eklerseniz yeter. Kısır mercimek köfte, fellah köftesi, şehriyeli tavuk salatası, sarma ya da patates salatası tarator tarzı ben genelde bunlardan yapıyorum😅
myavocado H12345 kısır, sarma, börek benzeri bir tuzlu daha olsa yeterli. Hatta bu menü de yeterli bence 🙃
BuzluKahve H12345 fazla bile. Ben bu kadar hazırlık yapan birine gidince sonra onu bize çağırasım gelmiyor çünkü bir sürü şey yapmak istemiyorum😁Biz genelde kahve yanına tatlı, kuruyemiş, hurma falan hallediyoruz
H12345 BuzluKahve öğlen vaktı geldıklerı ıcın sadece kahve olmazdı Kahveye çağırmış olsaydım bende öyle yapardım ama ben olaya böyle bakmazdım Herkes kendı ıstegı kadar yapar ıster 5 İster 1 Benım gönlümden bunlar geçti yaptım ama başka yere gıttıgımde neden yapmamış dıye sorgulamam bu ev sahıbıne bağlı ☺️☺️yapılan seye göre degıl de güzel sohbetıne güler yüzüne bakarım Yanı takılmayın bunlara senın elındenn bır cesur gelır dıgerının 10cesıt vs gıbı düşün ve git 😝😝