momelyaduru Kızım 29 aylık 2 gündür memeden kestim ilk gün iyiydik ama dün gece öyle çok ağladı ki dayanamadım verdim bir kere çok az emdi uyudu. Bu istek ne zaman bitecek acaba ben dayanamıyorum ağlamasına çünkü,kaç güne tam unutmuş olur ?
heidigril momelyaduru ilk 3 gece çok ağlıyorlar maalesef. Sonra alışıyor ama kararlı olmak lazım bence. Tamamen gündüzleri unutması bir ayı bulmuştu gelip soruyordu meme var mı diye
momelyaduru heidigril gündüz bir şekilde unutuyor oyalıyorum. Ama dün gece çok kötüydü öyle bir ağladı ki beni görmüyor duymuyor 15 dakika sürdü bu şekilde en son verdim uyudu 🥹
momelyaduru canmanayvesuyu hasta olmuş meme dedim baktı eğğ dedi bıraktı bir kaç kez daha geldi yine aynı dedim. Sağlık sorunlarım var ilaç kullanmam gerekiyor mecburen kestim 29 aylık oldu artık ama kıyamıyordum
canmanayvesuyu momelyaduru benimki de 20 aylık evet gündüz oyalanıyor bir şekilde de gece zor gerçekten benimki de çok ağlıyor