Üç yaşında geçen seneden beri tuvalet eğitimi veriyorum ama ara ara 2 ay 3 ay durup tekrar deniyorum olmuyor sürekli işiyor kucağıma aldım işedi kendi bilincinde beze yapmak istiyorum diyor kardeşi var 2 yaş ona da veriyorum kaçırdı mu diyor ki ablam donuna işeme tuvalete git bebeklerine çiş yaptırır ama kendi olunca yapmıyo ha şöyle lağzımlığa yapıyor 5 yada 10 dakika geçmeden tekrar işiyor her testi temiz çıkıyor