BongomyaPrensi Kızlar tarihte soğuk savaş dönemindeyim, coğrafya bitti. Türkçe dil bilgisine yeniden başladım. (Matematiği sormayın Allah ne verdiyse artık.) Vatandaşlığa şuan başlamalı mıyım unutur muyum kararsızım sınavim 25 Ekim’de siz başladınız mı?
gizememre BongomyaPrensi hazırlandığım dönemde en sona bırakmadım normal dersler ile götürdüm bitince sürekli tekrar yaptım ne kadar soru çeşidi görürsen faydası olur
DreamTheater BongomyaPrensi bence çok erken. Ben sınava 2-3 ay kala bitirmiştim ve gerçekten çoğu bilgiyi bir süre sonra unuttum. O yüzden sınava 3-4 gün kala bütün konuları tekrar bitirmiştim. Şimdiki aklım olsa sınava 1-2 hafta kala bitirirdim çünkü tamamen ezber
BongomyaPrensi incirreceli_06 Instagram’da görüyorum çoğu bitirmiş ama aklım karışıyor böyle. Ya yetişmezse son ana bırakırsam yada şimdi bitirip pekiştirmeli miyim diye
BongomyaPrensi gizememre teşekkür ederim O halde hemen başlayıp bitirmeye bakayım. Aslında daha çok genel denemelere bi an önce başlamak için istiyorum ilerlememi görmek için
gizememre BongomyaPrensi evet açıkçası ben de öyle istiyordum ve yaptım matematiğim çok kötüydü o yüzden hep diğer derslere yüklendim 80 aldım o da bana yetti çok şükür
BongomyaPrensi gizememre benimde matematik çok kötü hiç olmazsa biraz yapmaya çalışıyorum ama 10 neti zorlarsam benim için çok çok iyi olur Siz nereye atanmıştıniz bölümünüz nedir
gizememre BongomyaPrensi ben tıbbi sekreterim İstanbul’a atandım , evet ben de 10 net falan yapsam iyi olur demiştim
BongomyaPrensi DreamTheater aaa öyle mi kafam çorba oldu başlasam mi baslamasam mi diye 🙊 Hangi hocadan çalıştınız peki ve atandıniz mi kaç puan aldınız
DreamTheater BongomyaPrensi 91 puan aldım ve evet atandım. Vatandaşlık için kesinlikle Emrah Vahap Özkaraca :)
BongomyaPrensi DreamTheater maşallah çok iyi almışsıniz nereye atandıniz acaba birde nasıl bir program yaptınız önerilerinize açığım 😁👀
DreamTheater BongomyaPrensi 7 ayda hazırlandım ayrıca işe de gidiyordum bu nedenle sadece akşamları ve haftasonu çalışıyordum. Matematik ve Türkçem iyiydi sadece soru çözdüm. Diğer 3 derste sadece derslerin adını biliyordum desem yeridir. Önce tarihe başladım ben yazarak çalışıyorum. Hem video izledim hem yazdım. Tarihte ortalara geldiğimde coğrafya başladım arada bir vatandaşlık dinledim ama unutacağımı bildiğim için çok üstüne düşmedim. Konuları bitirdiğimde branş denemesi çözdüm bolca normal denemeleri hiç beğenmedim çünkü. Son 2 hafta kala coğrafyayı son 2-3 gün kala vatandaşlığı bitirdim. Başka sorun varsa cevaplayabilirim, başarılar dilerim :))
Meri-Mel BongomyaPrensi Unutmazsin en unutulmayacak şey anayasa bence, matematik temel kavramlar kısmına bari bak
BongomyaPrensi BongomyaPrensi Rasyonel sayılar, ondalık sayılar kısmını yapabiliyorum en azından belli başlı soruları, bi kaç tane daha kolay konu daha eklersem çok güzel olur. Kimisi unutursun diyor kimisi unutmazsin diyor napicam ben hshshs Meri-Mel
BongomyaPrensi Rasyonel sayılar, ondalık sayılar kısmını yapabiliyorum en azından belli başlı soruları, bi kaç tane daha kolay konu daha eklersem çok güzel olur. Kimisi unutursun diyor kimisi unutmazsin diyor napicam ben hshshs
hasrettecas BongomyaPrensi valal canım ına bakılırsa herşey unutuluyor hepsini son haftaya bırakalım o zaman önemli olan bol soru çözmek benşm eksik konum yok tekrar deneme test ilerliyorum önemli olan bol soru çözmek soru çözdükçe bişey unutulmuyor kş zaten konuyu bitir soru çözme o zaman unutulur
BongomyaPrensi hasrettecas evet haklısınız Denemelerinizde netleriniz nasıl acaba ne zamandır bitirdiniz konuları
BongomyaPrensi DreamTheater 📍derslerde netleriniz nasıldı 📍Matematikte iyiyim dediniz ya kaç netiniz vardı matematikte hangi konular herkesin anlayabileceği nitelikte 📍Hangi hocalarla çalıştınız 📍 Hangi kuruma atandıniz 📍Son olarak çalıştığınız dönemde çocuğunuz var mıydı 😁 Ben yazmıyorum elimde video ders notu var ama özellikle tarihi çok hızlı unutuyorum. Siz unutmamak için neler yaptınız 🌸
asrinhatasi BongomyaPrensi ben bu hafta başladım ama sınavım 6 Eylül’de. Vatandaşlık hemen unutulan bir ders bana göre. O yüzden sona bıraktım baya.
BongomyaPrensi asrinhatasi merhaba hangi hocadan dinliyorsunuz peki Emrah Vahap ve Esra hoca çok öneriliyor hangjsinden daha iyi anlarım karar veremedim
nanelimon19 BongomyaPrensi benimde tarih yumuşama dönemindeyim coğrafya matematik dil bilgisi bitti bunlar bitince hızlı tekrar yapcam vatandaşlığı temmuzda bakmayı düşünüyorum