00998 Kızlar bebeğim yeni 8 aylık oldu ve kan alınacak değerlerine bakacaklar sizin bebekleriniz çok ağladı mı, sonunçları nasıl çıktı acaba 🥹
Gokturkmom 00998 Ağlamaya yapacak bişey yok malesef 🥹 az da olsa ağlıyorlar,bizim kan değerimiz düşük çıkmıştıı kullandığımız ilaçtan kaynaklı.
gg3848 00998 ne yazık ki biraz ağlıyorlar ama onların sağlığı için sonuçta yeterki sonuçlarınız iyi çıksın inşallah🙏🏻
piyanistbanabirak 00998 mecbur yapacak bir şey yok ağlar susarlar tek sonuçları temiz çıksın Benim kızımda anemi çıkmıştı mesela kan testinde
piyanistbanabirak 00998 uygulanmadı günkü genetik olduğunu söyledi doktor annemde var taşıyıcılık bende taşıyıcı olduğum için normal dedi
cennetkusum16 00998 yenidoğan hemşiresi isteyin onlar acitmadan kolayca alıyor. Normal hemşirede sıkıntı yaşarsınız travma kalıyor. Bizimki 2 yaşında hala doktordan korkuyor o yüzden
00998 cennetkusum16 yenidoğan hemşire yapıyor zaten bir kere hastalandığında yenidoğan hemşire damar yolu açmıştı
piyanistbanabirak 00998 aşılara hiçbir ücret ödemedik yaptırmamışız aşı kartında yazmıyor bebeğim şuan 25 aylık
00998 piyanistbanabirak ben sadece rota yaptırdım 2 doz 1 tane kaldı 9 aylıkken doktorumuz menenjit aşısını yapalım dedi ondan sormuştum devletin karşıladığını aşıları yaptırıyorum 🥹
piyanistbanabirak 00998 bir sorun yaşamadık Şükür yaptırmadık diye devletin verdikleri yeterli olduğunu düşünüyorum şahsen