Merhaba kızlar bebeğim 9 da uyut 6 da uyanır gece 4 5 kere uyanır haliyle bende pek uykumu alamıyorum sürekli bölündüğü için sabah ve öğle 2-2,5 saatlik uzun uykusu var bende o ara uyuyabilsem uykumu çok güzel alırım ama akşam 11 gibi ytaga yatıyorum ama yok yorgunumda uykuya dalamiyorum gündüzde aynı şekilde gözümü kapatıyorum ama uyuyamıyorum bu sorunu yaşayan varmı ya şunu yapıyorum uykuya dalıyorum diyen önerilere açığım 😄