Ek gıdaya başlamak üzereyiz ama ben hiçbir şey bilmiyorum neredeyse mesela ilk tadımlarda hangi miktarda vermeliyim, buharda pişen sebzeleri soğutup mu vermeliyim ılık mı vermeliyim, su vermeye ne zaman başlamalıyım, tadımları sadece günde 1 kere mi yapmalıyım hiçbi şey bilmiyorum bildiklerinizle yardımcı olursanız sevinirim