Öncelikle ekran veren aileler beni sizin vermeniz vs. o kısım ilgilendirmiyor bilginize. Konu sizinle ilgili değil. Veya siz kötü bir şey yapıyorsunuz değil. Bu tamamen benim yetiştirmeyi istediğim tarz.
Ben ekran vermiyorum 17 ay olacak. Evde hep birlikteyiz her şeyi konuşuruz vs. Önceden benden başkasında uyumadığı ve 2 kere uyku yaptığı için uzun uzun kimseye bırakamazdım.
ama artık anneme bırakmaya başladık. temizlik vs yapmak için. yani tek uyku uyuyor ondan sonra bırakıyoruz 4-5 saat sonra alıyorum. en fazla bu kadar duruyor. hafta sonları babaanne iznliykende 2-3 saat ona bırakıp eşimle ni kahve içmeye çıkıyoruz. bu her hafta olan rutinler değil tabi arada bir oluyor. ama öyleyken bile. babaannne veya anneanneden eve dönünce huyu suyu değişiyor. çok ağlak, zırlak, öfkeli oluyor. ben yapmaması gereken şeyleri söylüyorum yaptırmıyorum diye mi? yoksa çocuğa telefon veya tvden bişey mi açıyorlar o yüzden mi oluyor böyle anlamıyorum. çünkü eve gelince boşta eski ona uyurken ninni açtığımız bir telefon var sürekli onu falan istiyor. nasıl anlayacağım bilmiyorum 🤷🏻♀️ bir kaç kere şaka yollu eşimde bende sorduk ama yok diyorlar. ama sanki yemek yedirirken falan veriyorlar mı acaba? bana kalsa göndermem kendim gider oturur döneriz. ama eşim biraz rahatlamamı istiyor. haklı da rahatlıyorum o 3-4 saatte ama aklımı kurcalıyor hep. sürekli de bastıra bastıra ekran yok şarkı açabilirsiniz diyprum. bilmiyorum cidden.