Oğlum 1 yaş 2 aylık henüz yürümüyor
İlk bir yıl tv açmayacağım diye dirayetliydim hiç vermedim ama sonradan sonradan yakınlarımızın açması oğlumun artık onu biliyor olması ara ara vermeye başladım bu bende ister istemez kötü anne hissi uyandırıyor. Ayrıca oğlum oyuncak oynamayı sevmiyor devirip indireceği ne varsa onlardan yana defalarca etkinlik denedim asla oynamadı 5 dk alabildiğim verim o kadar 2 aydır da neredeyse hiç etkinlik yaptırmıyorum rutin ben ne yaparsam ilerliyoruz. Hafif zayıf bi çocuk beslenmesi harika ama kilo alması yok. Bunlar beynimin içinde dönüyor ve sürekli ben iyi annelikten geçemedi, ben bir şeyi eksik yapıyorum ,bende var problem gibi.. kendime yükleneceğim şeyler dönüyor beynimde. Var mı böyle olan?