zeyno0904 o kadar haklısınız ki… Tamamen aynı görüşteyim. Kaldı ki 1 çocuk bile bana çok fazla geldi. Sosyal hayatımı, kariyerimi, çevremi tüm her şeyi geride bırakmak ağır geldi. Tam çocuğum büyüdü eski yaşantıma geri döneceğim diyorum aaa çocuk siz ileride ölünce tek mi kalacak diyorlar. Tek niye kalsın ki çevresi olur, eşi çocukları olur, olmazsa bile dediğiniz gibi kardeşi olsa hep dip dibe mi olacaklar. Bir insan en fazla 18 20 yıl bağlı kalıyor kardeşiyle sonrasında herkes kendi hayatına bakıyor. Ben abimle yılda 1-2 kez görüşen biriyim mesela şu an ebeveynlerime bir şey olsa da yine görüşeceğimiz sayı bu yani hiçbir şey değişmeyecek.
Maddi manevi yetebileceği kadar yapsa insanlar zaten toplum bu şekilde olmazdı