Merhaba anneler, Yaklaşık 2 aydır bez bölgesinde geçmeyen bir mantarimiz var. Dr falan gittik idrar tahlili, kültür yaptıkk biraz enfeksiyon vardı antibiyotik verdi kültürüde temiz geldi ama hala geçmedi kremlerde fayda etmiyor herşeye dikkat ediyorum ama yok tekrarlıyor sürekli var mı başına gelen çözüme kavuşturan 🤦🤦