Kızım 5.5 yaşında anaokulundaki öğretmeni fark etmiş gözlerinde bazen kayma olabiliyor dedi. Bir kere bende fark ettim . Dün doktora gittim dereceleri tam hatırlamıyorum 3-4 civarıydı hipetmetrop dedi doktor. Astigmatta varmış. Göz %50 görüyor gözlükle %60
Gözlük verdi sürekli kullanım ve gözlük camı kapatma aparatı ile gunde her göz 1 saat olmak üzere ara vererek kapama uygulayacağız. Bu durumu yaşamış anneler var mı?