ebruuu_ Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık doğduğundan beri Molfix kullanıyorum ama 3 numara beze geçtiğimizden beri pişik yapıyor var mı böyle bir durum yaşayan ya da farkli bir marka öneriniz
2025mucizem ebruuu_ sanki bazen serisi mi değişiyor nedr anlamadık 5 tane bez degstm Molfix tek iyi geldi 5 aylık 4 noya yeni geçtik
kulun_biri ebruuu_ bende doğumdan 8 aya kadar kullandım moolfixi ama değiştirmişler son kullandıklarım hep taşırdı bende değiştim. Baby me almıştım burda önerince biri ama pişik yaptı. Bende mecbur gece için prima aldım gündüze de bir kaç haftadır pure soft kullanıyoruz. Valla bayıldım yani gayet iyi bir bez. Organik ve yumuşacık memnun kaldım tavsiye ederim
alyaannesi01 damlaaa_1 ya ben yeni doğum yaptım sleppy almıştım cırtları tutmuyor 3 paket bez araya gitti resmen
bebeklianne_ damlaaa_1 bende sleepy ye geçtim Molfix son aldıklarım hem taşma hemde pişik yaptılar çok şükür sleepy hiçbişi yapmıyor sabahtan akşama kaldığı oluypr bezin çocuğumun altında çünkü inatçı iki yaş sendromu sanırım altını değiştirmemek için elinden geleni yapıyor bana😂🤦
mahirm ebruuu_ doğuduğu günden beri prima premium care kullanıyorum hiç pişik taşma sorunu yaşamadık tavsiye ederim
suheyla92 ebruuu_ molfix. Ama smart fit degil o leş gibi. En iyisi pure & soft sonra premium ve duz mavi paket hepsi guzel.
zamansumisali_ ebruuu_ ay evet ya bende 3 numaraya geçince pişik oldu çocuk şimdi hangi marka alıcam bilemiyorum
sancarmom ebruuu_ Molfix 4 numaradan sonra bozdu benimde çok memnun olduğum bir bezdi ne yapışkanı yapışıyor ne bedeni uyuyor nede taşırması primaya geçtim gece için gündüz de aynı ilerliyorum
sst97 ebruuu_ biz de 2. Ayından beri Molfix kullanıyorduk 8. Ayımızda inanılmaz pişik sorunu yaşadık değiştirmek zorunda kaldım primaya geçtik