umay97 Kızlar bebeğim yenidoğdu 2 günlük biliyorsunuz d vitamini başlıyorlar hangi marka kullanıyorsunuz sağlık ocaklarının verdiklerini önermiyorlar biliyorsunuz, ocean mı kullansam ?
meltemmustafa umay97 bende sağlık ocağının verdiğini kullanmadım ocean aldım doktorumuzda kullanabilirsiniz dedi onu veriyorum
patimum umay97 ben hep sağlık ocağının verdiğini kullandım sonra gaz mevzusunu duyunca değiştirdim oceana geçtim hiçbir şey değişmedi hayatımızda 😀
canmanayvesuyu 18nisan benimki 20 aylık 600 ünite olandan bir fıs veriyorum 1 yaşından önce de 400 lükten 1 fıs veriyordum