Arkadaşlar lütfen yardım edin delirmek üzereyim artıık kızım 13 aylık üç dört gündür aşırı bağlı bana sürekli kucak istiyor ya kucak ya da elinden tutup yürütücem benden başka kimseye gitmez oldu yemek saatleri kıyamete döndü çok uysal düzeni yerinde bir çocuktu bu ne şimdi oturup halime aglayasım geliyor geçici midir bu süreç bilen birileri lütfeeenn