mehmeteray reyrey1149 Zühre ananın genel olarak ürünlerinin iyi olmadığını duymuştum. Bu macun ne için kullanılıyor
livanurvealpinannesi61 reyrey1149 kullandım hiç iştah açmadı kullanmayı bıraktım bende . Babybomb bizde güzel iştah açıyor
livanurvealpinannesi61 Meri-Mel tadı berbat mı 🙄 ben iki çocuğuma kullandım ikisi de çok sevdi tadı çok güzel kendim baktım tadına aşırı tatlı ama iştah açmadı o ayrı tâbi ama tadı size nasıl berbat gelmiş bilmiyorum ama çok güzel tadı
Meri-Mel livanurvealpinannesi61 Ben macun kullanmadım da şurup gibi formunu aldım macun mu yazmisim çok soryy
livanurvealpinannesi61 Meri-Mel macun olan aşırı tatlı tadı güzel ama iştah açmıyor şurup gibi olan güzel değil evet
Minigim38 reyrey1149 tadı çok güzel 3,5 yaşındaki kızım bazen yiyor bazen yemiyor ama eşimle benim favorim oldu 😅😅misafir gelince de koyuyorum masaya kimse macun oldugunu anlamadan yiyor
en1see reyrey1149 işe yarıyor gayet sen neden hemen işe yarıyor mu diye bir arayıştasınız hanım efendi her çocuk farklıdır
fisnereceli İnfluencer şişirmesi olan bir ürün. Yapılan tüm kötü yorumları kaldırıyorlar, x’te çok muhabbeti dönmüştü hatta.