Dün Bi video gördüm hatta alıntılamıştım aynen aktarıyorum, diyor ki;
"evlat annenin eseridir. Peki ya baba? Baba rol modeldir. Kız evlat babasına baktıkça nasıl biri ile olması yada olmaması gerektiğini anlar. Erkek evlat ise nasıl Bi adam olması yada olmaması gerektiğini fark eder.
Bu yüzden annenlere, çocuk Bi hata yapınca bu senin çocuğun demeyin beyler, çünkü o senden görüyor. Babam bunu yapıyor diyor, anne yetiştirir, okumayı gösterir, sayıları renkleri… Hangi kıyafet nerde giyilir? Hangi yemek nasıl yapılır? Nasıl oturur kalkar? Tuvaleti dahi anneden öğrenir Amaa nasıl Bi insan olacağını çocuk babadan alır. "
Ha tabi aralarda istisna olur olmaz bilemem. Ama öyle gerçekten
Kızım 16 aylık olmasına rağmen, eşimi sürekli gözlemliyor.
Ben ona bişey öğretiyorum, anlatıyorum ama o sürekli eşimi gözlemliyor.
Hatta eşim şakayla şey der “çocuğa örnek olucam diye nefes alışımı bile düzeltmeye çalışıyorum” 😂🥰
Hatta iyi bakın, Bi çocuğa anne kızınca umursamaz pek, baba kızınca içerlenir..